Předmět: Francouzský marketing 1

» Seznam fakult » FIF » KRF
Název předmětu Francouzský marketing 1
Kód předmětu KRF/FMK1V
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ralet Patrick, Dr.
  • Ondrušková Dana, Ing. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy komunikace v marketingu, s hlavními nástroji, prostřednictvím kterých podnik oslovuje své zákazníky, se strategiemi, které mohou podniky využít k dosažení stanovených cílů. Probírané tematické okruhy: 1. Komunikační kanály 2. Copy strategie 3. Star strategie 4. Push promotion 5. Pull promotion

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
Didaktický test, Rozhovor, Systematické pozorování studenta

Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury. V zápočtovém testu se prověřuje znalost probrané látky.
Doporučená literatura
  • Armstrong, Kotler. Marketing. .


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii (2021) Kategorie: Filologické vědy 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní