Vyučující
|
-
Ralet Patrick, Dr.
-
Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Probírané tematické okruhy: 1. Komunikační kanály 2. Copy strategie, star strategie 3. Push promotion 4. Pull promotion
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy komunikace v marketingu.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studi Studenti umí popsat základní terminologii marketingové komunikace ve francouzském jazyce.
|
Předpoklady
|
Žádné
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury.
|
Doporučená literatura
|
-
Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
-
Pastore-Reiss, E. (2006). Le marketing durable. Paris.
-
Sanjaume, A., Caplier, A. (2010). Marketing comportemental. Paris.
-
Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.
|