Předmět: Francouzský marketing 1

» Seznam fakult » FIF » KRF
Název předmětu Francouzský marketing 1
Kód předmětu KRF/FMK1N
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Francouzština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Ralet Patrick, Dr.
  • Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Probírané tematické okruhy: 1. Komunikační kanály 2. Copy strategie, star strategie 3. Push promotion 4. Pull promotion

Studijní aktivity a metody výuky
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
  • Účast na výuce - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 25 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 12 hodin za semestr
Výstupy z učení
Cílem předmětu je seznámit studenty se základními pojmy komunikace v marketingu.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studi Studenti umí popsat základní terminologii marketingové komunikace ve francouzském jazyce.
Předpoklady
Žádné

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta, Písemný test

Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury.
Doporučená literatura
  • Ducreux, J.-M. (2011). Le grand livre du marketing: Connaitre pour comprendre, Positionner pour durer, Concevoir pour convaincre, Déployer pour réussir. Paris.
  • Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
  • Pastore-Reiss, E. (2006). Le marketing durable. Paris.
  • Sanjaume, A., Caplier, A. (2010). Marketing comportemental. Paris.
  • Soulez, S., Halla, S., Himber, T. (2012). Exercices de Marketing : Marketing stratégique, Comportement de l'acheteur et gestion de la relation client Marketing opérationnel.. Paris.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii (2019) Kategorie: Filologické vědy 1 Doporučený ročník:1, Doporučený semestr: Zimní