Vyučující
|
-
Kadlec Jaromír, doc. Mgr. Dr.
-
Cassiere François, Dr.
-
Rochette Corinne, prof.
-
Chaudat Pierre, prof.
-
Raynaud Benoît, Dr.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do vedení týmu, profil a povinnosti vedoucího týmu, Týmové role. 2. Fáze vývoje týmu, budování, organizování a sjednávání cílů týmu. 3. Práce s týmem, motivační nástroje a zákonitosti. 4. Týmový koučink.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Domácí příprava na výuku
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 12 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s vedením týmu a to jak po teoretické, tak praktické stránce. Součástí kurzu je vyřešení případové studie.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia: Studenti umí vyřešit situaci fungování týmu ve francouzském jazyce.
|
Předpoklady
|
Žádné.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška
Aktivní účast na výuce, napsání zápočtového testu.
|
Doporučená literatura
|
-
Barabel, M., Meier, O., Teboul, T. (2013). Les fondamentaux du management. Paris.
-
Brun, J.-P. (2008). Management d'équipe: 7 leviers pour améliorer bien-?tre et efficacité au travail. Paris.
-
Carlier, F. (2011). Réussir mon premier management d'équipe. Paris.
-
Stern, P., Schoettl, J.-M. (2009). La boîte ? outils du Management. Paris .
-
Stern,P., Schoettl, J.-M. (2013). La Boîte ? outils du management. Paris.
|