Vyučující
|
-
Cassiere François, Dr.
-
Hildenbrand Zuzana, Mgr. Ph.D.
-
Raynaud Benoît, Dr.
|
Obsah předmětu
|
Probírané tematické okruhy: 1. Rozdělení na strategický a operační management 2. Výběr distribučního kanálu 3. Řízení dodavatelů 4. Logistika
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 12 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je podrobně seznámit studenty s řízením v obchodních řetězcích.
Studenti v průběhu studia předmětu získají znalosti a dovednosti v následujícím rozsahu, které budou schopni prokázat při ukončení předmětu v rámci kontroly studia. Studenti jsou schopni vysvětlit principy řízení v obchodních řetězcích ve francouzském jazyce.
|
Předpoklady
|
Předpokládá se absolvování předmětu Francouzský management 1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Písemný test
Splnění předmětu je podmíněno přítomností studenta ve výuce, systematickou přípravou na jednotlivé hodiny, aktivní účastí na seminářích a prostudováním příslušné odborné literatury.
|
Doporučená literatura
|
-
Barabel, M., Meier, O., Teboul, T. (2013). Les fondamentaux du management. Paris.
-
Cliquet, G., Fady, A., Basset, G. (2006). Management de la distribution. Paris.
-
Kotler, P., Keller, K., Manceau, D., Dubois B. (2009). Marketing, management. Paris.
-
Pimor, Y., Fender, M. (2008). Logistique: production, distribution, soutien. Paris.
-
Stern, P. ? Schoettl, J.-M. (2013). La Boîte - outils du management. Paris, Dunod.
|