Vyučující
|
-
Faltýnek Dan, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Definování tématu posteru 2. Definování metodologie 3. Rozvržení struktury posteru 4. Příprava jednotlivých součástí posteru 5. Identifikování vhodné konference 6. Úprava posteru podle stanovených pravidel konference 7. Prezentace výsledků výzkumu v cizím jazyce 8. Příprava tištěného výstupu na základě konferenčního posteru (je-li to možné) Tento předmět je podpořen projektem CZ.1.07/2.2.00/28.0179 Diverzifikace a systematizace postgraduálního studia na FF UP v Olomouci.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je příprava posteru na konferenci a následně jeho prezentace. Požadavky na studenta Příprava abstraktu, předložení textu k recenznímu řízení, vyhotovení posteru. Obsah 1. Definování tématu posteru a metodologie 2. Rozvržení struktury posteru a příprava jednotlivých součástí posteru 3. Zaslání abstraktu 4. Případné redakční úpravy, korektury, prezentace
- způsobilost definovat téma a metodologii pro konferenční poster - způsobilost vystavět odborný text - způsobilost formálně upravit odborný text k publikaci - způsobilost prezentace výsledků výzkumu na konferenci v cizím jazyce
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Příprava konferenčního posteru, vhodný výběr konference, odpovídající kvalita prezentace výsledků výzkumu a příprava příspěvku na základě posteru k publikování v konferenčním sborníku (je-li to možné).
|
Doporučená literatura
|
-
Čmejrková, S. - Daneš, F. a kol. (1999). Jak napsat odborný text. Praha.
-
Jadwiga Šanderová; Alena Miltová. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Praha: Sociologické nakladatelství.
-
Joseph Gibaldi. (2008). MLA style manual and guide to scholarly publishing.. New York : Modern Language Association of America.
-
Susan MacDonald. (2010). Professional academic writing in the humanities and social sciences. Carbondale and Edwardsville : Southern Illinois University Press, 2010, ?1994.
|