Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Různý - dle dohody s vedoucím práce.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur)
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Ročníková práce je chápána buď jako prvním stupeň magisterské diplomové práce z oboru archeologie nebo jako závěrečná práce z oboru archeologie pro dvouoborové studenty, kteří se rozhodout magisterskou diplomovou práci psát na druhém oboru. Student si během zimního semestru 1. ročníku rozmyslí téma práce a vybere si svého vedoucího práce. V letním semestru 1. ročníku si předmět zapíše a začíná na práci pracovat je řízen vyučujícím a konzultuje s ním. První zápočet je mu udělen po skončení heuristické fáze práce a schválením této práce vedoucím. Druhá část předmětu je věnována práci na analýzách a na kompletaci poznatků do formy písemné studie práce. Tato činnost je opět vedena vyučujícím a student výsledky své práce pravidelně s ním konzultuje. Druhý zápočet je pak udělen za odevzdanou a schválenou práci.
Schopnost pracovat na ročníkové práci.
|
Předpoklady
|
Vybrané téma a základní orientace v dané problematice.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Průběžná práce na úkolu, konzultace s vedoucím práce.
|
Doporučená literatura
|
-
Geršlová, J. (2009). Vádemékum vědecké a odborné práce.. Šenov.
|