|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Každý rok jsou pořádany exkurzue s různými tématy a zaměřením.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Pozorování, Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Na konci 2. ročníku bude organizována tématicky zaměřená jedna tuzemská nebo jedna zahraniční exkurze po významných archeologických lokalitách, výzkumech, expozicích či institucích u nás i v Evropě. Předpokládá se aktivní účast studentů v podobě referátů o navštívených nalezištích, místech apod.
Získání vlastních zkušeností z odborné exkurze.
|
|
Předpoklady
|
Základní přehled v archeologických kulturách střední Evropy.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Esej, Analýza výkonů studenta
Aktivní účast na exkurzi. Vypracování odborné eseje na vybrané téma a její prezentace při exkurzi.
|
|
Doporučená literatura
|
-
Buchvaldek, M. a kol. (1985). Dějiny pravěké Evropy. Praha.
-
Podborský, V. a kol. (1993). Pravěké dějiny Moravy. Vlastivěda moravská.. Brno.
|