Vyučující
|
-
Jirsa Tomáš, doc. Mgr. Ph.D.
-
Bojda Tomáš, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata modelového kurzu: 1. Televizní průmysl - televize jako instituce 2. Rozdíly mezi evropskými a americkým TV průmyslem 3. Institucionální roviny TV vysílání 4. Distribuční a obchodní modely vybraných televizních krajin 5. TV průmysly v kontextu kultury 6. Případová studie: Skandinávie 7. Případová studie: Velká Británie 8. Případová studie: západní Evropa 9. Případová studie: Austrálie a Nový Zéland 10. Případová studie: globální televize 11. Případová studie: transnárodní televize
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Kurz se zaměřuje na historické a aktuální podoby vybraných televizních průmyslů. Cílem je seznámit studující s proměnami forem televizních krajin nejen v kontextu obsahových TV trendů, ale také se informovat o formování institucionálních podob v souvislosti se společensko-politickými a ekonomickými změnami, kterými prochází dílčí televizní krajiny.
|
Předpoklady
|
Předmět nemá prerekvizity. Volně rozvíjí témata televizních A kurzů.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast na diskuzích četba zadané literatury docházka (alespoň 75%) prezentace vybrané případové studie vlastní projekt - analýza pozice vybrané TV instituce v televizním průmyslu (8 - 10 nstr.)
|
Doporučená literatura
|
|