Předmět: Televize a branding

» Seznam fakult » FIF » KDU
Název předmětu Televize a branding
Kód předmětu KDU/TVBR
Organizační forma výuky Cvičení + Seminář
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinně-volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Bojda Tomáš, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
Témata: 1. Televize a marketing 2. Aktuální trendy v televizním brandingu 3. Případová studie: Hry o trůny 4. Případová studie: TBH 5. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 6. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 7. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 8. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Cílem semináře je studující seznámit s úlohou brandindu a televizního marketingu v současném televizním průmyslu. V první části semestru bude představen teoreticko-metodologický koncept budování identity televizních stanic a pořadů. Ve druhé části studující pracují na závěrečném projektu vlastní marketingové kampaně zvoleného TV pořadu, kterou si následně vzájemně prezentují na semináři.

Předpoklady
Předmět nemá prerekvizity.

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
aktivní účast v diskuzích znalost sdílených marketingových materiálů prezentace projektu vlastní marketingové kampaně vybraného TV pořadu projekt vlastní marketingové kampaně (definice cílového publika, platformy, na kterých kampaň probíhá, strategie, které jsou uplatněny při propagaci pořadu a budování značky, ukázky marketingové kampaně - např. návrhy plakátů, kampaní na sociálních sítích, reklamy, rozhovorů s tvůrci, merch, atp.) - rozsah 8 - 10 nstr.
Doporučená literatura


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Televizní a rozhlasová studia minor (2019) Kategorie: Teorie a dějiny umění - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -
Fakulta: Filozofická fakulta Studijní plán (Verze): Televizní a rozhlasová studia maior (2019) Kategorie: Teorie a dějiny umění - Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: -