Název předmětu | Televize a branding |
---|---|
Kód předmětu | KDU/TVBR |
Organizační forma výuky | Cvičení + Seminář |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní a letní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
Témata: 1. Televize a marketing 2. Aktuální trendy v televizním brandingu 3. Případová studie: Hry o trůny 4. Případová studie: TBH 5. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 6. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 7. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu 8. Prezentace marketingové kampaně vybraného TV pořadu
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Cílem semináře je studující seznámit s úlohou brandindu a televizního marketingu v současném televizním průmyslu. V první části semestru bude představen teoreticko-metodologický koncept budování identity televizních stanic a pořadů. Ve druhé části studující pracují na závěrečném projektu vlastní marketingové kampaně zvoleného TV pořadu, kterou si následně vzájemně prezentují na semináři.
|
Předpoklady |
Předmět nemá prerekvizity.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
aktivní účast v diskuzích znalost sdílených marketingových materiálů prezentace projektu vlastní marketingové kampaně vybraného TV pořadu projekt vlastní marketingové kampaně (definice cílového publika, platformy, na kterých kampaň probíhá, strategie, které jsou uplatněny při propagaci pořadu a budování značky, ukázky marketingové kampaně - např. návrhy plakátů, kampaní na sociálních sítích, reklamy, rozhovorů s tvůrci, merch, atp.) - rozsah 8 - 10 nstr. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Televizní a rozhlasová studia minor (2019) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Televizní a rozhlasová studia maior (2019) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | - | Doporučený ročník:-, Doporučený semestr: - |