Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do problematiky, provozní schéma kurzu 2. Kontextuální výklad problematiky, základní teoretický rámec kurzu 3. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 4. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 5. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 6. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 7. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 8. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 9. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 10. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 11. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 12. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta 13. Společná diskuse a analýza vybraného díla, vždy s referátem vybraného studenta
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
Cílem semináře je seznámit studenty s rozhlasovými inscenacemi vybraného tvůrce, prozkoumat význam díla daného autora v rozhlase, analyzovat vývoj inscenační poetiky jeho děl. Seminář má charakter společných rozprav nad vybranými inscenacemi, kromě analýzy rozhlasových artefaktů budou analyzovány také myšlenkové a tematické horizonty zkoumaných literárních předloh a tvůrčí poetika zkoumaného autora.
Studující se naučí analyzovat auditivní díla v kontextu literární teorie a rozhlasových studií.
|
Předpoklady
|
Předmět nemá žádné prerekvizity.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor jazykového projevu studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Rozhovor, Seminární práce
aktivní účast na semináři Prezentace vlastního analytického příspěvku Poslech a příprava z hodiny na hodinu Závěrečná mluvená/psaná analýzy
|
Doporučená literatura
|
|