Vyučující
|
-
Bojda Tomáš, Mgr. Ph.D.
-
Jirsa Tomáš, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Témata modelového semináře: 1. Charakteristiky nelineární televize 2. Obchodní a distribuční modely VoD portálů 3. Česká nelineární televize 4. Zahraniční nelineární televize - globální a transnárodní trhy 5. Případová studie: Netflix 6. Případová studie: Apple TV 7. Případová studie: HBO Max 8. Případová studie: Mall.tv 9. Případová studie: Seznam TV 10. Případová studie: iVysílání 11. Případová studie: DVTV 12. Případová studie: Amazon Prime
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je studující zorientovat v aktuálních trendech online nelineárního TV vysílání. Témata kurzu se variují dle preference jednotlivých vyučujících (např. online televize, Netflix tvorba, globální VoD portály, aj.).
Studující se naučí analyzovat a kriticky nahlížet formy nelineárních televizí.
|
Předpoklady
|
Předmět nemá prerekvizity. Volně navazuje na kurzy Současné trendy televize a Teorie televize.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast v diskuzích četba zadané literatury ústní prezentace projektu - obchodní a distribuční modely, brand, nabízená tvorba, cílová publika, design interface portálu písemný návrh vlastního VoD portálu - rozsah projektu 8 - 10 nstr.
|
Doporučená literatura
|
|