Vyučující
|
-
Hanáčková Andrea, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Aktivizující práce ve skupinách, Metody práce se zvukem, Metody práce s audiovizí, Poslech
|
Výstupy z učení
|
Kurz v LS 2023 vede doc. Andrea Hanáčková Skupina bude rozdělena na menší pracovní týmy, jejichž přesnou náplň specifikujeme v prvním setkání. Skupina se setkává každý druhý (sudý) týden, referuje o postupu v jednotlivých projektech, průběžně prezentuje výsledky, podporuje ostatní týmy, synergizuje tvůrčí potenciál. Týmy pracují průběžně, u každého je přesně definován výstup. Veřejná prezentace výstupů: čtvrtek 4.5. ve 13:30 FS První setkání pondělí 13.2. v 15 hodin VP Další setkání pondělky v 15 hodin tamtéž: 27.2., 13.3., 27.3., 17.4. + final veřejná prezentace 4.5. (AFO týden + svátky májové se neučí) Předběžné návrhy dílčích projektů: Podíl na vzniku rozhlasového dokumentu k 450. výročí UP (bude vysílán na ČR3Vltava 17.11.2023) Produkce projektu Nadace Via - zvuková paměť olomouckých čtvrtí ušima dětí (spolupráce s dětským kroužkem Sluchátko, děti 10-16 let) Vlastní auditivní projekt - dokument nebo feature, téma Student/ka 2023, Bakalář/ka nebo magistr/a? Projekt oral history "Ukradené dětství" aneb rozhovory o normalizaci s lidmi 50+ Budování audiovizuální platformy KDFS
|
Předpoklady
|
Předmět nemá prerekvizity, nevyžaduje žádné zvláštní dovednosti. Cení se dovednost a vynalézavost v práci se zvukem (zvukařský a sound designérský tým). Znalost střihových sf výhodou. Rekordéry zapůjčí katedra. Velkou příležitost mají produkčně zdatní zcela spolehliví jedinci. Obětavost, dochvilnost, připravenost pracovat pro tým. Příležitost praxe v audio industry.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Systematické pozorování studenta, Podcast
Vzhledem k periodicitě kurzu se předpokládá pravidelná prezenční účast (akceptovaná jedna omluva). Vzhledem k týmovému charakteru práce se předpokládá spolehlivost v plnění průběžných úkolů a plnění termínů předpokládané prezentace dílčích výsledků. Vzhledem k rozmanitosti činností je možná flexibilní domluva individuálních konzultací. Kromě vlastní práce je třeba zvládnout elementární portfolio povinných poslechových titulů pro základní orientaci v auditivním poli, v němž se budou pohybovat dílčí zadání kurzu.
|
Doporučená literatura
|
|