Vyučující
|
-
Korda Jakub, Mgr. Ph.D.
-
Bilík Petr, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
ZS 2022/2023 Blok 1. Tutoriál: zásady dramaturgické úvahy, lidské zdroje, prostorové řešení Seminární aktivita: příprava dramaturgického konceptu, jeho produkčních nároků, lidské zdroje. Blok 2. Tutoriál: finanční plán, detailní rozpočet, fundraisingové zdroje, dlouhodobý fundraisingový plán, zásady přípravy grantové žádosti. Seminární aktivita: příprava grantové žádosti - obsahová a finanční část Blok 3. Tutoriál: komunikační plán Seminární aktivita: příprava komunikačního plánu, komunikace na sociálních sítích, příprava tiskové zprávy, příprava infografiky
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Téma: Event management, fundraising a komunikace Lektor: Jakub Korda Data blokové výuky: 7.10., 4.11., 25.11., 9.12. Cílem bude v rámci semináře projít celou trasu přípravy virtuálního kulturního eventu (festival či přehlídka, vzdělávací akce) od nastavení dramaturgického konceptu, produkčního plánu (dislokace, personální zajištění, technický scénář), přes finanční plán, přípravu grantového projektu až po plán komunikace.
Zisk prakticky orientovaných kompetencí v oblasti projektového a kulturního managementu, schopnost koncipovat grantovou žádost a používat praktické online nástroje projektového řízení, přípravy infografiky ad.
|
Předpoklady
|
Žádné podmiňující předměty.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Dotazník
Aktivní fungování v rámci týmu, odevzdání průběžných úkolů v rámci blokového semináře.
|
Doporučená literatura
|
-
Bačuvčík, R. (2012). Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM.
-
Dvořák, J. (2005). Malý slovník managementu divadla: příručka pro organizátory, producenty, manažery, produkční, studenty a adepty studia divadla, kultury a umění. Praha: Pražská scéna.
-
Johnová, R. (2008). Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada Publishing.
|