-
ARONSON, Arnold. (2011). Americké avantgardní divadlo.. Praha.
-
BRECHT, Bertolt. (1963). Divadelní hry, sv. 1. Praha: Odeon.
-
DIDI-HUBERMAN, Georges. (2011). Obrazy ? navzdory všemu. In PETŘÍČEK, Miroslav, ed. Obraz jako montáž.. Svět a divadlo.
-
ESSLIN, Martin et al. (1966). Smysl nebo nesmysl?: groteskno v moderním dramatu.. Praha: Orbis.
-
ESSLIN, Martin. (1966). Podstata, tradice a smysl absurdního divadla. Praha: SPN.
-
Fiebach, J. (1983). Od Craiga po Brechta. Bratislava.
-
FISCHER-LICHTE, Erika. (2003). Dejiny drámy: epochy identity v divadle od antiky po súčasnosť. Bratislava: Divadelný ústav.
-
HAVLÍČKOVÁ KYSOVÁ, Šárka - SPURNÁ, Helena. (2017). Realismus hudebního divadla Waltera Felsensteina - pravda, nebo mýtus?. Theatralia. Revue současného myšlení o divadelní kultuře, roč. 20, 2017, č. 1, s. 88-121.
-
Hlavica, Marek. (2008). Performanční studia. Brno.
-
Hyvnar, J. (1996). Francouzská divadelní reforma. Praha.
-
JIŘIČKA, Lukáš. (2010). Identita v době otřesu: skici o současném polském divadle.. Praha: Akademie múzických umění v Praze.
-
KOVÁŘOVÁ, Klára. (2008). Posedlost divadlem/Evžen Sokolovský. Brno: JAMU.
-
Lehmann, Hans-Thies: . (2007). Postdramatické divadlo. . Bratislava .
-
Pörtner, P. (1965). Experimentální divadlo. Praha.
-
SCHNELLE, Barbora. (1998). Německé dokumentární drama a česká šedesátá léta. Divadelní revue, 1998, 9(1), s. 31-45.
-
SPURNÁ, Helena. (2004). Nástin vývoje inscenační praxe v operním divadle, in: SPURNÁ, Helena (ed.): Hudební divadlo jako výzva. Interdisciplinární texty.. Praha: Národní divadlo.
-
ŠTĚDROŇ, Petr. (2003). Německé vědomí a Židé. Svět a divadlo, 2003, 14(3), s. 64-73.
-
TRTÍLEK, Pavel. (2011). Specifika francouzského absurdního divadla.. Brno: Janáčkova akademie múzických umění.
-
TVRDÍK, Milan. (1987). Dramatická tvorba Petera Weisse. Praha: [s.n.].
|