Vyučující
|
-
Hradilová Darina, Mgr. Ph.D.
-
Kopečková Michaela, Mgr. Ph.D.
-
Línek Josef, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Boccou Kestřánková, M. a kol. 2016. Čeština pro cizince: úroveň B1. Brno: Edika. Cvejnová, J. 2016. Česky, prosím III: úroveň B1. Praha: Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum. Holá, L. 2013. Pohádky. Praha: Akropolis. Holá, L. 2012. Staré pověsti české a moravské. Praha: Akropolis. Froulíková, L. 2002. Zahrada českého jazyka: čtyři roční období: učebnice češtiny pro cizince. Praha: Academia. Nekovářová, A. 2006-2012. Čeština pro život 2 = Czech for life = Tschechisch fürs Leben: 15 moderních konverzačních témat. Praha: Akropolis. Starý Kořánová, I. 2012. Česká čítanka: adaptované texty a cvičení ke studiu češtiny jako cizího jazyka. Praha: Akropolis.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Aims of the subject: to build communicative competence in Czech, to bring all communicative skills to B1 level. Topics, vocabulary and grammar follow the description of A2 and B1 levels according to the CEFR. Grammar means: nominative and instrumental cases in plural, perfective vs. imperfective verbs, conditional forms and if-clauses, structure of sentence, standard Czech and spoken Czech. Topics: health and fitness, culture, people and their character, thinking and feeling, traditions and their celebrating.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
KBH/CFLA2
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Ústní zkouška, Rozbor jazykového projevu studenta, Didaktický test
|
Doporučená literatura
|
-
Boccou Kestřánková M. Čeština pro cizince: úroveň B1..
|