Název předmětu | Italština začátečníci 4 |
---|---|
Kód předmětu | KAL/IZAC4 |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Italština |
Statut předmětu | Povinně-volitelný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
U9 La nuova famiglia italiana aggettivi possessivi, il futuro semplice. congiunzioni: ma, perche, invece, o connettivi temporali: all'inizio, dopo, poi, alla fine la composizione della famiglia italiana U10 Mi sembra Pronomi indiretti, anche/neanche, a me si/a me no. Gli italiani e la cura dell'aspetto fisico. U11 Prendiamo il treno Uso di nessuno e niente, imperfetto indicativo: morfologia e principali usi. Mezzi di trasporto. Treni e stazioni.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Výstupy z učení |
Čtvrtý semestr čtyřsemestrálního kurzu italštiny pro studenty s minimální znalostí jazyka. Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní.
Úroveň znalostí studenta (podle CEFR A2): student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají (např. velmi základní osobní a rodinné informace, nakupování, místopis, zaměstnání). Může komunikovat při jednoduchých a rutinních úkolech, které vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných záležitostech. Umí s pomocí jednoduchých výrazů popsat aspekty svého vzdělání, bezprostřední okolí a bezprostřední potřeby. |
Předpoklady |
Student ovládá látku probíranou v semináři IZAC1, tj. student je seznámen s italskou abecedou, výslovností, přízvukem, rodem, členy, záporem, množným číslem. Student umí časovat slovesa všech slovesných tříd, utvořit otázku, časovat slovesa "essere", "andare" a "avere" a ví, jak se chovají přídavná jména v italštině. a v semináři IZAC2, tj. umí časovat všechna pravidelná a základní nepravidelná slovesa. Umí časovat zvratná slovesa. Student umí spojovat předložky se členem a má základní slovní zásobu. a v semináři IZAC3, tj. umí časovat způsobová slovesa a množství nepravidelných sloves, zná italské číslovky a hodiny, umí používat minulý a budoucí čas.
|
Hodnoticí metody a kritéria |
Písemná zkouška
Student se přihlásí do Moodlu a pravidelně si stahuje potřebné materiály. Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině. Aktivní účast ve výuce. Vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu. Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma). Student musí využít stanovených řádných i opravných termínů. Jiné vypsány nebudou. Všechny náležitosti k zápočtu (včetně písemných prací a testu) student splní nejpozději do konce zkouškového období daného semestru. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr | |
---|---|---|---|---|
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Praktická nizozemská filologie (2015) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Politologie a evropská studia (2015) | Kategorie: Sociální vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Filozofie (2016) | Kategorie: Filozofie, teologie | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Psychologie (2015) | Kategorie: Obory z oblasti psychologie | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Sociologie (2016) | Kategorie: Sociální vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Archeologie (2015) | Kategorie: Obory z oblasti historie | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Korejština pro hospodářskou praxi (2015) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Muzikologie (2017) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Česká filologie (2015) | Kategorie: Filologické vědy | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Dějiny výtvarných umění (2017) | Kategorie: Teorie a dějiny umění | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |
Fakulta: Filozofická fakulta | Studijní plán (Verze): Andragogika (2016) | Kategorie: Pedagogika, učitelství a sociální péče | 2 | Doporučený ročník:2, Doporučený semestr: Letní |