Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah bude stanoven podle individuálních potřeb studentů a dle jejich oboru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného italského jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru.
Studenti získají základní dovednosti týkající se jazykové komunikace: mluvení, poslech, četba a psaní.
|
Předpoklady
|
Nulová výchozí znalost nebo tzv. falešní začátečníci, středně pokročilí
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor
začátečníci, středně pokročilí
|
Doporučená literatura
|
-
Janešová, J. (2009). Italština pro samouky. Voznice: Leda.
-
Matteo La Grassa. L'italiano all'universita 1, 2.
|