Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah bude stanoven podle individuálních potřeb studentů a dle jejich oboru.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Výstupy z učení
|
Výuka se zaměří na všechny formy komunikace: mluvení, poslech, četbu a psaní, aby byli studenti schopni komunikovat nejen na úrovni všeobecného anglického jazyka, ale mohli se vyjadřovat i k tématům vztahujícím se k jejich hlavnímu studijnímu oboru.
Studenti získají základní dovednosti týkající se jazykové komunikace: mluvení, poslech, četba a psaní.
|
Předpoklady
|
Nulová výchozí znalost nebo tzv. falešní začátečníci, středně pokročilí
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor
Požadavky k zápočtu Docházka do výuky - max. 2 absence. Nepřítomnost studenta není v žádném případě důvodem pro jeho nepřipravenost v následující hodině. Aktivní účast ve výuce Vypracování domácích úkolů popř. prací k zápočtu (prezentace, esej, překlad, přepis) Úspěšné složení zápočtového testu (písemná forma). Student musí využít stanovených řádných i opravných termínů. Jiné vypsány nebudou.
|
Doporučená literatura
|
-
on-line katalogy knihoven.
|