Vyučující
|
-
Slavíčková Pavla, doc. Mgr. Ph.D.
-
Kubátová Jaroslava, doc. Ing. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Téma: Market Research - CEE Case Studies Přednášející: Radosław Walczak, Ph.D., Opole University
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 46 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 4 hodiny za semestr
|
Výstupy z učení
|
Workshop je určen pro posluchače magisterských nebo doktorských studijních oborů a jeho cílem je internacionalizace výuky na FF UP. Kurz je realizován v rámci projektu UPlift. Rozšíření a systematizace výuky ve světových jazycích na FF UP, CZ.1.07/2.2.00/28.0033, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Schopnost vést konstruktivní diskuzi, jednat s potenciálními zaměstnavateli, prověřit si rozsah svých znalostí a dovedností v oboru a odhalit případné nedostatky, na kterých je nutné dále pracovat.
|
Předpoklady
|
schopnost komunikovat v anglickém jazyce
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Studium předem dané literatury od hosta, aktivní přístup, schopnost diskuze
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura zadaná pozvaným hostem před výukou.
|