Vyučující
|
-
Kosina David, Ing. Ph.D.
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
|
Obsah předmětu
|
1. Marketing management 2. Marketingové strategie 3. Tutoriál I 4. Marketingové plánování 5. Marketingový plán 6. Rámec marketingového plánování 7. Tutoriál II 8. Další prvky marketingového plánu 9. Práce s marketingovým plánem 10. Tutoriál III 11. Značka a její pozice 12. Prezentace a vyhodnocení semestrální práce
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení
|
Výstupy z učení
|
Kurz Marketing management a marketingové plánování si klade za cíl podrobněji seznámit účastníky kurzu se strategickou úrovní marketingového řízení a především se samotným marketingovým plánem, který jedním ze základních nástrojů pro směrování a realizaci marketingové strategie na úrovni podnikatelské jednotky. Jedná se o navazující kurz, u kterého se předpokládá, že účastníci již mají povědomí o základních marketingových principech, případně, že si znalosti potřebné pro pochopení problematiky osvojí samostudiem.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Podmínkou pro získání zápočtu je zpracování týmové semestrální práce a absolvování závěrečné prezentace a evaluační rozpravy. Dále se předpokládá a aktivní účast na výukových blocích včetně participace na praktických případových cvičeních a splnění dílčích úkolů zadaných v průběhu kurzu.
|
Doporučená literatura
|
-
Fifield, P. (2008). Marketing strategy masterclass: The 100 questions you need to answer to create your own winning marketing strategy?; including the new "scorpio" model of market strategy (1. ed). Elsevier/Butterworth-Heinemann..
-
Hanzelková, A. (2009). Strategický marketing: Teorie pro praxi (Vyd. 1). C.H. Beck..
-
Chernev, A. (2018). Strategic marketing management (Ninth edition). Cerebellum Press..
-
Chernev, A. (2020). The marketing plan handbook (Sixth edition). Cerebellum Press..
-
Kotler, P., Keller, K. L., Juppa, T., & Machek, M. (2013). Marketing management (4. vyd.). Grada..
-
Mariadoss, B. J. (2017). Core Principles of International Marketing. 4th Edition. Press Books. Open Source, dostupné na https://opentext.wsu.edu/cpim/.
|