Vyučující
|
-
Kosina David, Ing. Ph.D.
-
Chovancová Miloslava, doc. Ing. CSc.
|
Obsah předmětu
|
- Základní pojmy komunikačního procesu - Reklama - Osobní prodej - Podpora prodeje - PR - vztahy s veřejností - Sponzoring - Direct marketing - Komunikační strategie - Nové trendy v marketingových komunikacích
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Účast na výuce
- 24 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 10 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 26 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
První přednáška kurzu se uskuteční v ve středu 2. října 2024 Marketingové komunikace je termín pro obor zabývající se komunikací komerčních i nekomerčních sdělení na trhu pomocí marketingových komunikačních prostředků. Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií základních forem marketingových komunikací. V průběhu studia budou studenti seznámeni s pojmy jako je reklama, osobní prodej, podpora prodeje, vztahy s veřejností a mnohé další. Kurz je zaměřen na praktické využití všech marketingových nástrojů. Studenti budou v průběhu studia řešit případové studie a aktivně se podílet na vyučování.
Student se po absolvování kurzu orientuje v základních pojmech marketingových komunikací. Je způsobilý pochopit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, zná nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak má základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií.
|
Předpoklady
|
Nejsou stanoveny zvláštní předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Písemná zkouška, Seminární práce
V průběhu semestru budou studenti zpracovávat seminární práci na téma, které bude stanoveno v první hodině. Odevzdání práce v termínu je předpokladem pro udělení zápočtu.
|
Doporučená literatura
|
-
& Bačuvčík, R. (2010). Žena a muž v marketingové komunikaci. Zlín: Verbum.
-
Bernays, E. L. (2011). Crystallizing Public Opinion. London.
-
DU PLESSIS, Erik. (2005). The advertised mind: groundbreaking insights into how our brains respond to advertising. Kogan Page Publishers.
-
Foret, M. (2003). Marketingová komunikace. Brno: Computer Press.
-
Osvaldová, B., & Halada, J. (2007). Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. Praha: Nakladatelství Libri.
-
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. (2005). Foundations of Marketing Communications: A European Perspective. New York: Financial Times/Prentice Hall.
-
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. (2003). Marketingová komunikace. Praha: Grada.
-
PERCY, Larry. (2014). Strategic integrated marketing communications. London: Routledge.
-
WILCOX, Dennis L, Glen T CAMERON a Bryan H REBER. (2014). Public relations: strategies and tactics. New York: Pearson.
|