|
Vyučující
|
-
Kubátová Jaroslava, doc. Ing. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Hlavním obsahem předmětu jsou různé analytické metody pouřívané v business developmentu. 1. Základy innovačního procesu a role podnikavosti v ekonomickém prostředí 2. Hledání dat a jejich analyzování 3. Hledání informací o duševním vlastnictví a jejich analýza 4. SWOT a OTSW analýzy 5. Multidimensionální SWOT analýza 6. MaInT analýza příležitostí v businessu 7. Anylýza Technology Readiness Level 8. Lean Canvas a Value Chain analýza 9. Zadání projektu 10. Prezentační dovednosti 11. Prezentování projektu před komisí
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 25 hodin za semestr
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je zlepšení podnikatelských a analytických dovedností účastníků. Předmět jim pomůže v budoucích analýzách inovativních nápadů v podnikatelském či firemním prostředí.
Studenti se naučí analyzovat příležitosti a rizika inovativních nápadů a budou schopni rozlišit ty správné pro budoucí business development.
|
|
Předpoklady
|
Angličtina na úrovni B2 Základní business a manažerské znalosti.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
80 % docházky či test Odevzdání projektu a jeho obhajoba před komisí Známka % = 0,5 * (docházka či výsledek testu %) + 0,5 * hodnocení projektu komisí % Rozsah známek: A 91-100 %, B 82-90 %, C 73-81 %, D 64-72 %, E 55-63 %
|
|
Doporučená literatura
|
|