Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Businesses Job interviews Work experience Leaders, leadership, styles Managers, management Meetings Business presentations Negotiations Business trips Marketing
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
The course aims to give the students the business communication skills they need to meet the challenges in their professional life and develop their confidence in working with foreign colleagues in different business situations.
Jazykové znalosti z oblastí: Práce, lidé a organizace, výroba, marketing, finance a ekonomika, obchodní kultura
|
Předpoklady
|
Do kurzu jsou studenti vybráni na základě testu jazykových schopností. Požadovaná úroveň středně pokročilý.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
Přítomnost ve výuce 75 %. Aktivní práce. Plnění zadaných úkolů. Test.
|
Doporučená literatura
|
-
Mascull, B. (2007). Business Vocabulary in Use. Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
-
Pile,L., Lloyd-Jones, C. Pass Cambridge BEC Higher. An examination preparation course. Teacher´s Book. Summertime Publishing, Oxford 2004. ISBN -1-902741-36-6..
-
Whitehead, R., Black, M. Pass Cambridge BEC Higher. Self-Study Practice Tests. Summertime Publishing, Oxford 2003. ISBN 1-902741-420..
-
Wood,I., Pile,L. Pass Cambridge BEC Higher. An examination preparation course. Student´s Book. Summertime Publishing. Oxford 2006. ISBN 1-902741-35-8..
|