Vyučující
|
-
Čechová Závadská Miroslava, Dr.
|
Obsah předmětu
|
Témata příslušných povinných disciplín
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Student dokládá schopnost samostatně aplikovat poznatky z teoretických povinných disciplín doporučených.
Aplikovat metody z příslušných povinných disciplín
|
Předpoklady
|
Znalost povinných předmětů z příslušného semestru
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Známkou
Zpracování samostatné práce. Příprava BP/DP.
|
Doporučená literatura
|
-
Drobná, Morávková. (2004). Cestovní ruch. Fortuna.
-
Fuchs K. (1996). Základy makroekonomie. ESF MU Brno.
-
Holman, R. (2016). Ekonomie. 6. vydání. Praha: C. H. Beck.
-
Knapp, V. (2005). Teorie práva. C. H. Beck, Praha.
-
Krauseová J. (2002). Finanční řízení firmy. VŠE, Praha.
-
Provazník J. (2003). Celostní management. SPRINT Bratislava.
-
Sciskalová M. (2005). Právo vybrané kapitoly. OPF SU, Karviná.
-
SVOBODOVÁ H., LUKOZSOVÁ X., OSTROŽNÁ J., STEINOVÁ M. (1998). Základy marketingu II Marketingový mix.. VŠB Ostrava.
-
Svobodová H. (1996). Základy marketingu I. Vstup do problematiky.. VŠB Ostrava.
-
Veber, J. a kol. (2009). Management: Základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. Management Press, Praha.
|