Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Prezenční výuka v ZS 2017 začíná 5. 10. - studenti ale mají povinnost splnit úkol již do 28. 9. - zadání viz Požadavky! Economics Production Market Competition Consumer behavior Business organization Labour market International trade Gross domestic product Unemployment Inflation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 25 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Studenti rozvinou schopnost obchodní komunikace v AJ v oblasti porad, vyjednávání a prezentací.
Schopnost komunikovat v situacích porad, vyjednávání a prezentací.
|
Předpoklady
|
Do kurzu jsou studenti vybráni na základě testu jazykových schopností. Požadovaná vstupní úroveň znalosti jazyka: středně pokročilý.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
V ZS 2017 studenti do 28. 9. 2017 (včetně) napíší esej na téma Who I am and What I Want. Esej musí mít rozsah mezi 250 a 350 slovy a do uvedeného termínu musí být zaslána na email pavel_kleisl@hotmail.com. Přítomnost ve výuce 75 %. Aktivní práce. Plnění zadaných úkolů. Test.
|
Doporučená literatura
|
-
Goudswaard, G., & Kunst, P. (2004). Business English: korespondence, porady, prezentace, obchodní jednání a společenská konverzace. Praha: Grada Publishing.
-
Jordan, R. R. (1999). Academic writing course: study skills in English. Harlow: Longman.
-
Mascull, B. (2007). Business Vocabulary in Use. Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
|