Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Jedná se o intenzivního 5-denní pracovní setkání, kterého se kromě 15 studentů zúčastní 3 akademičtí pracovníci z UP a 3 odborníci z praxe. Cílem je v neutrálním prostředí, mimo půdu univerzity, srovnat potřeby zaměstnavatelů s reálnými znalostmi studentů a navrhnout systém, jak tyto požadavky implementovat do výuky.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 48 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 52 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem diskuzního workshopu je vytvořit platformu, v rámci které se mohou studenti setkat a diskutovat své názory s zástupci soukromého sektoru a prověřit si tak rozsah svých znalostí a dovedností vzhledem k potřebám trhu práce. Kurz je realizován v rámci projektu Inovace výuky ekonomických disciplín na Univerzitě Palackého a její propojení s praxí, CZ.1.07/2.2.00/28.0027, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Schopnost vést konstruktivní diskuzi, jednat s potenciálními zaměstnavateli, prověřit si rozsah svých znalostí a dovedností v oboru a odhalit případné nedostatky, na kterých je nutné dále pracovat.
|
Předpoklady
|
Pro absolvování kurzu nejsou po studentovi požadovány žádné zvláštní schopnosti a znalosti.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Systematické pozorování studenta
Pro udělení zápočtu je požadováno: 1) aktivní účast na workshopu 2) domácí příprava 3) prezentace na zvolené téma 4) seminární práce/power point
|
Doporučená literatura
|
-
Geršlová Jana. (2009). Vádemékum vědecké a odborné práce. Šenov.
-
Holoušová, D. - Krobotová, M. (2008). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc.
-
kol. (2006). Akademická příručka. Praha.
-
Spousta Vladimír. (2009). Vádemékum autora odborné a vědecké práce humanitního a sociálního zaměření. Brno.
-
Šanderová Jadwiga. (2005). Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách. Praha.
|