Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah hodin určí seminární práce studentů.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Výstupy z učení
|
Kurz by měl navazovat svým časovým zaměřením na předchozí přednáškový cyklus Fotografie přelomu tisíciletí 1, měl by však být zaměřen na studenty vybrané umělce. Student by vybraná témata (autory) prezentoval v rámci hodin svým kolegům, měla by vzniknout polemika nad kvalitou či významem děl.
Student by se měl na základě vypracovaného referátu a seminární práce přiblížit problematice současné fotografie a výtvarného umění.
|
Předpoklady
|
Doporučuje se absolvování kurzu Fotografie přelomu tisíciletí 1.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Odevzdání seminární práce na vybrané současné autory a prezentace práce v rámci hodiny.
|
Doporučená literatura
|
-
Hans-Michael Koetzle. (2011). Photographers A ? Z. Los Angeles.
-
Lucie Lendelová, Tomáš Pospěch, Helena Rišlinková. (2002). Česká a slovenská fotografie osmdesátých a devadesátých let 20. století. Olomouc.
-
Pavel Vančát. (2011). Mutující médium. Praha.
-
Robert Silverio. (2007). Postmoderní fotografie. Praha.
-
Suzane Bright. (2005). Art Photography Now. London.
-
Štěpán Grygar. (2005). Konceptuální umění a fotografie. Praha.
-
Yve-Alain Bois, Benjamin H. D. Buchloh, Hal Foster et al. (2007). Umění po roce 1900. Praha.
|