Vyučující
|
-
Zapletalová Jana, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Seminář a konzultace, které realizuje školitel podle tematického zaměření doktoranda/doktorandů. Doktorand pod vedením školitele zpracovává dílčí část disertační práce, osvojuje si a rozvíjí stávající a nové metodologické postupy, vědomosti a dovednosti.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Domácí příprava na výuku
- 26 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 13 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Student zpracovává pod vedením svého školitele dílčí, ucelený úsek disertační práce. V průběhu semestru četně konzultuje jednotlivé badatelské otázky se svým školitelem. Kvalitu předloženého úseku disertační práce posuzuje školitel, ve sporných případech oborová rada.
Dovednost koncipovat disertační práci, psát odborný text, uplatňovat metodologické postupy ve vlastním bádání a při zpracování disertační práce
|
Předpoklady
|
Absolvované studium magisterského stupně.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Seminární práce
Student získá atestaci po předložení dílčího, uceleného úseku disertační práce. Kvalitu předloženého úseku disertační práce posuzuje školitel, ve sporných případech oborová rada.
|
Doporučená literatura
|
-
D. Freedberg. (1989). Power of Images. Studies in the History and Theory of Response. . Chicago.
-
D. Preziosi (ed.). (1998). The Art of Art History: A Critical Anthology. . Oxford.
-
Další autoři podle předmětu disertační práce. Další tituly podle předmětu disertační práce..
-
Individuálně zvolení autoři podle předmětu práce. Individuálně zvolené tituly podle předmětu práce..
-
M. Podro. (1982). The Critical Historians of Art.. New Haven?London.
-
N. Bryson, M. A. Holly, K. Moxey (eds.). (1991). Visual Theory: Painting and Interpretation. . New York.
|