Vyučující
|
-
Barešová Ivona, doc. Mgr. Ph.D.
-
Nakaya Yuji, Mgr. Bc.
-
Nakaya Tereza, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Lekce 6-10 (Názvy lekcí) 6. Japonci a náboženství 7. Japonská popkultura 8. Tradiční japonské umění 9. Vzdělávání v Japonsku 10. Japonská obchody Učební set Jokyu e no Tobira (učebnice, znaková cvičebnice, cvičebnice) a seznam přidaných znaků k dosažení úrovně JLPT N2, přidaná gramatika.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Japonština 5 navazuje na kurz Japonština 4 a pokračuje v prohlubování praktické znalosti japonského jazyka, jeho mluvené i psané podoby, na úrovni středně pokročilé. V kurzu si studenti zároveň osvojují i nové znaky (z používané učebnice i znakové cvičebnice, jakož i znaky z dodatečného seznamu znaků úrovně JLPT N2).
Znalost japonských gramatických struktur a schopnost číst a psát na úrovni středně pokročilých.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování alespoň jednoho z kurzů Japonština 3 a Japonština 4.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Didaktický test
domácí příprava, aktivní účast ve výuce, průběžné testy + zápočtový test (min. úspěšnost 70%)
|
Doporučená literatura
|
-
Japonština 2 - nepublikovaný výukový set.
-
KAISER, S. - ICHIKAWA, Y - KOBAYASHI, N. - YAMAMOTO, H.:. (2002). Japanese: A Comprehensive Grammar. London a New York: Routledge.
-
Mayumi Oka, Michio Tsutsui, Junko Kondo, Shoko Emori, Yoshiro Hanai, Satoru Ishikawa. (2009). Jókyú e no Tobira: Gateway to Advanced Japanese Learning through Content and Multimedia. Kuroshio.
-
McClure, W. (2000). Using Japanese. A Guide to Contemporary Usage.. Cambridge, Cambridge Univ. Press.
|