Vyučující
|
-
Pokorný Ondřej, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Tento předmět je se skládá ze dvou hlavních složek, první z nich je studentská praxe ve firmě, cestovní kanceláři nebo jiném zařízení specializujícím se na cestovní ruch na Bali nebo jinde v Indonésii. Místo běžné praxe si je rovněž možné zvolit tzv. terénní průzkum zkoumající turistický potenciál některé z indonéských dosud neobjevených destinací, přičemž u českých studentů slouží takovýto terénní průzkum současně jako antropo-lingvistické cvičení. Předmět je jeho garantem charakterizován jako přípravný pro volbu tématu bakalářské práce. Obsah: - Bali jako základová deska výuky o turismu: možné stáže, praxe a návrhy studovaných témat - Podoby a možnosti zkoumání, rozpracování programu stáže nebo terénního výzkumu - Studentské návrhy praxí nebo terénního výzkumu, prezentace profilů firem, společností či výzkumného prostředí; popis práce - 4-8 týdnů stáže nebo terénního výzkumu včetně pravidelného hlášení o průběhu a konzultacích s vyučujícím - Prezentace studentských stáží
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 50 hodin za semestr
- Semestrální práce
- 20 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Exkurze
- 160 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je, aby student získal svou první pracovní zkušenost v oboru a prostředí, na něž se specializuje.
V tomto předmětu student získá svou první pracovní zkušenost v oboru a prostředí, na něž se specializuje. Současně s tím budou absolventi schopni vytvořit vlastní projekt s konkrétními referencemi k cestovnímu ruchu v Indonésii.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast na úvodních a závěrečných hodinách, stejně jako na průběžných konzultacích s vyučujícím, domácí příprava vztahující se k výběru stáže, stáž, prezentace o vykonané stáži
|
Doporučená literatura
|
-
CRESWELL, J. W. Qualitative Inquiry and Research Design: Choosing Among Five Approaches. Thousand Oaks, CA: Sage, 2007..
-
Creswell, J. W. (2014). Research design: qualitative, quantitative, and mixed methods approaches. Thousand Oaks, Calif: Sage.
-
Gibson, Thomas. (2005). And the Sun Pursued the Moon: Symbolic Knowledge and Traditional Authority Among the Makassar. University of Hawaii press.
|