Vyučující
|
-
Pokorný Ondřej, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Tento předmět nabízí studentům různé komunikační příležitosti a prostor, aby si mohli procvičit své jazykové znalosti interaktivně s místními obyvateli. Studenti budou pracovat samostatně i ve skupinách. Vytvoří komunikační projekt na zadané téma, v němž budou nuceni prokázat své znalosti řeči, poslechu, psaní a čtení. Obsah: Jazykový rozřazovací test Nabídka studentských projektů: témata, pozadí a okolnosti, cíle a výsledky Oblast studia a vzorek materiálu: pohlaví, moc, privilegia, tradice, výtvarné umění, architektura, turistika, přírodní zdroje, kvalita života atd. Ústní aktivity (ve společných třídách s místními studenty) Ústní aktivity a psaní textů (ve společných třídách s místními studenty) Individuální návrh komunikačního projektu (divadlo/drama, prezentace, audio-vizuální, interaktivní rozhovor, text, záznam atd.) Skupinová konzultace Prezentace před třídou
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 50 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 35 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je, aby student byl schopen komunikovat a vyjadřovat se na mnohem vyšší úrovni, především v interaktivní komunikaci, na niž bude během výuky kladen hlavní zřetel. Díky povinnému kontatku s rodilými mluvčími bude student schopen rozdělit dialekty, sociolekty a honorifikační úrovně indonéštiny. Součástí kurzu je rovněž veřejné mluvené vystoupení.
Po absolvování kurzu bude student schopen komunikovat a vyjadřovat se na mnohem vyšší úrovni, především v interaktivní komunikaci, na niž bude během výuky kladen hlavní zřetel. Díky povinnému kontatku s rodilými mluvčími bude student schopen rozdělit dialekty, sociolekty a honorifikační úrovně indonéštiny. Součástí kurzu je rovněž veřejné mluvené vystoupení.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
aktivní účast v hodinách, spolupráce se spolužáky, domácí příprava projektu a prezentace
|
Doporučená literatura
|
-
Johns, Yohanni. (1998). Bahasa Indonesia, book two: langkah baru, a new approach?. Australian National university Press.
|