Vyučující
|
-
Pokorný Ondřej, Mgr. PhD.
|
Obsah předmětu
|
Tento předmět se soustředí na cestování jako na jednu z důležitých a neodmyslitelných součástí turistického průmyslu. Cílem studentů je sledovat a dokázat porovnat služby v regionech moderního a rozvojového světa a jejich působení na ekonomiku, společnost a životní prostředí. Obsah: Úvod a výuka Důvody cestování MICE, byznys a potěšení Cestovní agentury Cestování a jeho vliv na další sektory a podnikání Příprava na cestu Organizace cesty a cestovních aktivit, sledování nabídek turistických kanceláří, nabízených služeb a destinací Terénní výzkum (Field Trip) Závěrečná zpráva Zpětná vazba
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 25 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 10 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 40 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je, aby se studenti naučili samostatnosti, dokázali sebe a okolí zorganizovat, a naučili se odlišovat mezi cestováním pro osobní a turistické účely. Současně je jejich úkolem připravit odbornou zprávu pojednávající o konkrétní turistické destinaci včetně náležitostí průvodcovských.
Cílem kurzu je, aby se studenti naučili samostatnosti, dokázali sebe a okolí zorganizovat, a naučili se odlišovat mezi cestováním pro osobní a turistické účely. Současně je jejich úkolem připravit odbornou zprávu pojednávající o konkrétní turistické destinaci včetně náležitostí průvodcovských
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Samostatnost, schopnost pozorovat a aplikovat znalosti do praxe, závěrečná zkouška - zpráva
|
Doporučená literatura
|
-
Poynter, James M. (1996). Coorporate Travel management. Prentice Hall.
-
Proser, Robert. Recreation and Tourism: A-level Geography. Landmark Geography.
|