|
Vyučující
|
-
Sedláková Renáta, doc. Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
nespecifikováno
|
|
Výstupy z učení
|
Praxe v mediální komunikaci je nedílnou součástí studia. Cílem je podpořit odbornou způsobilost a rozvíjet kompetence studujících k výkonu práce v příslušných institucí a organizací. Dále vést studující k reflexi zkušenosti z odborné praxe a sebereflexi ve formě supervize. Studující jsou vedeni k reflexi a sebereflexi, zda vědomě a aktivně používají teoretické poznatky, metody a etické standardy práce. Praxe je absolvována podle výběru studenta a na základě konzultace a schválení garanta. Rozsah praxe je 120 hodin.
|
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Splnění praxe podle Metodiky praxí v rozsahu 120 hodin. Odevzdání Přihlášky k praxi, Závěrečné zprávy z praxe (sebereflexe průběhu praxe studentem v rozsahu cca 2000 slov) a Zprávy supervizora ve stanoveném termínu do konce akademického roku.
|
|
Doporučená literatura
|
|