| Název předmětu | Ateliér komunikačních strategií |
|---|---|
| Kód předmětu | KMS/PEAKO |
| Organizační forma výuky | Cvičení |
| Úroveň předmětu | Bakalářský |
| Rok studia | nespecifikován |
| Semestr | Zimní a letní |
| Počet ECTS kreditů | 4 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinně-volitelný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Ateliér komunikačních strategií provede studenty základy komunikačních koncepcí, které v sobě obsahují množství komunikačních kanálů a navzájem je dovede synergicky propojit. Obsahem dílny budou témata: - Stanovení komunikačních cílů, určení cílové skupiny, práce s rozpočtem. - Klíčová sdělení. Komunikační nástroje. - Práce s jednotným vizuální stylem a komunikace vizualizace. - Inovace a kreativita sdělení. - Komunikační mediální mix. - Jak pracovat se sociálními sítěmi a propagovat na nich vlastní témata. Studenti si v ateliéru vytvoří ve skupině komunikační strategii malé firmy, či společnosti. Navrhnou jednotlivé kroky strategie, připraví aproximativní rozpočet strategie a obhájí před ostatními jednotlivé kroky.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
KMS/PEATE a zároveň KMS/PEARO a zároveň KMS/PEAFO a zároveň KMS/PEAGR |
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|