ATKINSON, R., L. a kol. Psychologie. Praha : Portál, 2003. BEDRNOVÁ, E., NOVÝ, I. a kol. Psychologie a sociologie řízení. 2. vyd. Praha: Management Press, 2004. BELZ, H., SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portál, 2001. BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. a kol. Management. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2006. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. 1. vyd. Praha : Portál, 1998. BREZINKA, W. Filozofické základy výchovy . 1. vyd. Praha: Zvon, 1996. FISCHER, W.A., SCHRATZ, M. Vedení a rozvoj školy. Do budoucnosti s novou kulturou řízení. Brno: Paido, 1997. HARTL, P.; HARTLOVÁ, H. Psychologický slovník. Praha : Portál, 2000. HŘÍBKOVÁ, L. Nadání a nadání: pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, 2005. KOHÁK, E. Člověk, dobro a zlo. O smyslu života v zrcadle dějin. 1. vyd. Praha: Ježek, 1993. KOTULÁN, J. Zdraví a životní prostředí. 1. vyd. Praha: Avicenum, 1992. MICHÁLEK, J. Topologie výchovy. Praha : OIKOYMENH, 1996. MŰLLER, O. Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole. 1. vyd. Olomouc: VUP, 2004 NAKONEČNÝ, M. Úvod do psychologie. Praha : Academia, 2003. OBST, O. Základy managementu. Olomouc: VUP, 2003. OURODA, K. Vybrané přístroje didaktické techniky. Brno : CERM, 2003. PALÁN, Z. Lidské zdroje. Výkladový slovník. Praha: Academia, 2002. PELCOVÁ, N. Filozofická a pedagogická antropologie. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2004. PELCOVÁ, N. Filozofická a pedagogická antropologie. Praha : Karolinum, 2000. PELCOVÁ, N. Vzorce lidství. Praha : ISV, 2001. PLHÁKOVÁ, A. Učebnice obecné psychologie. Praha : Academia, 2003. PRÁŠILOVÁ, M. Vybrané kapitoly ze školského managementu pro pedagogické pracovníky. 1. vyd. Olomouc : Univerzita Palackého, 2006. RENOTIÉROVÁ, M., LUDÍKOVÁ, L. Speciální pedagogika. 2. vyd. Olomouc: VUP, 2004. ROTPORT, M. Didaktická technika. Praha : Oeconomica, 2003. SVĚTLÍK, J. Marketing školy. Zlín: EKKA, 1996. ŠMARDA, J. a kol. Biologie pro psychology a pedagogy. Praha : Portál, 2004. TAVEL, P. Smysl života podle V.E. Frankla, 1.vyd. Praha/Kroměříž : Triton, 2007. TRAIN, A. Specifické poruchy chování a pozornosti : jak jednat s velmi neklidnými dětmi. 1. vyd. Praha: Portál, 1997. Zákon 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
|