-
Dřímal Ludvík, doc. Dr. Th.D.
-
Tavel Peter, prof. Ing. Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Trochtová Ludmila Siarda, PhDr. Ing.
-
Pospíšilová Helena, Mgr. Ph.D.
-
Potměšilová Petra, doc. PhDr. et Mgr. Ph.D.
-
Öbrink Hobzová Milena, Mgr. Ph.D.
-
Sobková Petra, Mgr.
-
Roubalová Marcela, Mgr. PhD.
-
Šarníková Gabriela, doc. PhDr. PhD.
|
Lecture, Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Activating (Simulations, Games, Dramatization)
|
-
Atkinson, R. L., Atkinson, R. C., Smith, E. E., Bem, D. J., Nolen-Hoeksema, S., Herman, E., Petržela, M., & Brejlová, D. (2003). Psychologie. Praha: Portál.
-
Čáp, J., & Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál.
-
Dařílek, P., & Kusák, P. (2001). Pedagogická psychologie. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
ECO, U. (1997). Jak napsat diplomovou práci. Olomouc.
-
Filka. (2002). Metodika tvorby diplomové práce : praktická pomůcka pro studenty vysokých škol. Brno.
-
Heidbrink, H., & Müller, O. (1997). Psychologie morálního vývoje. Praha: Portál.
-
Holoušová, D. - Krobotová, M. (2008). Diplomové a závěrečné práce. Olomouc.
-
Child, D. (2004). Psychology and the teacher. London: Continuum.
-
Krejčířová, D., & Langmeier, J. (2006). Vývojová psychologie. Praha: Grada Publishing.
-
Miller, M. D., Linn, R. L., & Gronlund, N. E. (2013). Measurement and assessment in teaching. Boston, Mass: Pearson.
-
Plháková, A. (2004). Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia.
-
Slavin, R. E. (2012). Educational psychology: theory and practice. Boston, Mass: Pearson.
-
Svoboda, M., Krejčířová, D., & Vágnerová, M. (2009). Psychodiagnostika dětí a dospívajících. Praha: Portál.
|