Lecturer(s)
|
-
Caletková Lenka, Mgr. Ph.D.
-
Jurníčková Pavlína, Mgr. Ph.D.
-
Zogata Kusz Agnieszka, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Pavelková Jaroslava, doc. RNDr. CSc.
|
Course content
|
unspecified
|
Learning activities and teaching methods
|
Monologic Lecture(Interpretation, Training), Dialogic Lecture (Discussion, Dialog, Brainstorming), Work with Text (with Book, Textbook), Observation, Demonstration, Training in job and motor Skils, Activating (Simulations, Games, Dramatization), Group work
|
Learning outcomes
|
|
Prerequisites
|
unspecified
|
Assessment methods and criteria
|
Oral exam
|
Recommended literature
|
-
ERKERT, Andrea. (2004). Hry pro usměrňování agresivity: 100 námětů pro činnosti s dětmi ve věku od 3 do 8 let. Praha: Portál.
-
GRUBERT, Angelika. (2022). Hry pro zvládání emocí: pro děti 4-10 let. Praha: Portál.
-
Kol. autorů. Efektivní komunikace v interkulturním prostředí. Člověk v tísni.
-
kol. autorů. (2008). Metody sociální práce s imigranty, azylanty a jejich dětmi. Praha.
-
PLUMMER, Deborah. (2019). Hry pro zvládání hněvu: cvičení a hry pro děti 5-12 let. Praha: Portál.
-
PRINCOVÁ, Květoslava, TRAVASSO, Mauro. (2016). Integration without Borders. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
-
Šimanovský, Z. Hry pro zvládání agresivity a neklidu.
|