Vyučující
|
-
Boček Ronovská Anna, Mgr. et Mgr. Ph.D.
-
Šobáňová Petra, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Tvorba školního vzdělávacího programu a rekapitulace celkového obsahu disciplíny teorie výtvarné pedagogiky - příprava ke státnicím. Druhá souvislá pedagogiká praxe studentů, její rozbor a zhodnocení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Účast na výuce
- 39 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 21 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Diagnostické možnosti dětského výtvarného projevu, vztah VV a arteterapie. Zájmová VV, přehlídky dětské výtvarné tvorby. Aktivní interpretace výtvarného uměleckého díla (animace). Druhá souvislá pedagogiká praxe studentů, její rozbor a zhodnocení.
Koncepční práce ve výtvarné pedagogice.
|
Předpoklady
|
Schopnost kreativního přístupu ke koncepci školního vzdělávacího programu.
KVV/DID2M
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Vypracování reference ke dvěma závěrečným tematickým okruhům předmětu.
|
Doporučená literatura
|
-
Jiří David. (2008). Století dítěte a výzva obrazu. Brno.
|