Vyučující
|
-
Chráska Miroslav, doc. PhDr. Ph.D.
-
Dostál Jiří, prof. PhDr. PaedDr. Ph.D.
-
Stoffová Veronika, prof. Ing. CSc.
-
Šaloun Petr, doc. RNDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Informační systém školy. Struktura informačního systému školy. Integrovaný síťový informační systém školy a jeho časti. Agenda studentů. Agenda učitelů. Inventář. Školní knihovna. Rozvrh hodin - úvazky učitelů - obsazení učeben. Síťová komunikace učitel - žák. Zavádění informačních systémů ve škole.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Projekce (statická, dynamická)
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům dostatek informaci a znalostí z oblasti tvorby, možností a využívání školních informačních systémů. Študenti se naučí na základě analýzy problému vytvořit modely dat, rozpoznat relační vztahy a realizovat vlastní informační systémy v databázovém prostředí.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Seminární práce
Seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
Černochová, M., Komrska, T., Novák, J. (1998). Využití počítače při vyučování. Praha : Portál. 163 s.
-
Jirovský, V. (2002). Vademecum správce sítě. Praha : Grada. 428 s.
-
Morkes, D. (1999). Microsoft Access 2000 : základní příručka. Praha : Computer Press. 238 s.
-
Slavík, J., Novák, J. (1997). Počítač jako pomocník učitele. Praha : Portál. 119 s.
|