Název předmětu | Didaktika biologie a pěstitelství |
---|---|
Kód předmětu | KPŘ/MKPĚQ |
Organizační forma výuky | Přednáška + Cvičení + On-line aktivity |
Úroveň předmětu | Magisterský |
Rok studia | nespecifikován |
Semestr | Zimní |
Počet ECTS kreditů | 4 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | nespecifikováno |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Po absolvování předmětu by studenti měli být schopni: - využívat teoretické poznatky oborové a předmětové didaktiky ve výuce přírodopisu - analyzovat kurikulární dokumenty a aktivně je využívat při přípravě na výuku přírodopisu - zpracovat přípravu na vyučovací hodinu určeného tematického celku učiva přírodopisu - charakterizovat didaktické zásady výuky přírodopisu a tyto zásady aplikovat ve výuce - zvolit vhodné metody pro výuku určeného tematického celku učiva přírodopisu a výběr metod zdůvodnit - rozlišovat mezi jednotlivými organizačními formami výuky přírodopisu a adekvátně je zařazovat do výuky - zvolit vhodné postupy hodnocení žáka v přírodopisu - porovnat s využitím teoretických poznatků konkrétní učebnice přírodopisu z různých hledisek - charakterizovat specifické rysy výuky pěstitelství a chovatelství a zohledňovat je ve vlastní výuce - zhodnotit výukovou situaci či vyučovací hodinu přírodopisu s využitím metodiky 3A - vyhledávat a diskutovat aktuální oborově didaktické poznatky v odborné literatuře
|
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
|
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|