Vyučující
|
-
Dofková Radka, doc. PhDr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
nespecifikováno
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Cílem předmětu je utřídění, prohloubení a systematizace základních matematických dovedností. Studenti by měli prokázat dovednosti samostatného řešení, tvorby a didaktického využití matematických úloh různého typu. Současně s tím by se měli orientovat ve vyučovacích metodách a postupech adekvátních primární škole při motivaci, expozici, fixaci učiva a hodnocení výsledků vyučování, v užívaných učebnicích matematiky a ve vyučovacích prostředcích.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
HEJNÝ, M. (1999). Dítě, škola a matematika. Praha.
-
KOPKA, J. (1999). Hrozny problémů ve školské matematice. Ústí nad Labem.
-
KUŘINA, F. (2009). Matematika a porozumění světu.. Praha.
-
MOLNÁR, J. (2007). Učebnice matematiky a klíčové kompetence.. Olomouc: Univerzita Palackého.
-
NOVÁK, B. (2004). Vybrané kapitoly z didaktiky matematiky 2. Olomouc.
-
TRÁVNÍČEK, S. (2002). Opravy písemek v matematice. Olomouc.
|