Předmět: Aktuální otázky vyučování matematice

» Seznam fakult » PDF » KMT
Název předmětu Aktuální otázky vyučování matematice
Kód předmětu KMT/KAOVQ
Organizační forma výuky Přednáška
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu nespecifikováno
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Dofková Radka, doc. PhDr. Ph.D.
Obsah předmětu
nespecifikováno

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Výstupy z učení
Předmět navazuje na Didaktiku matematiky 1, 2, doplňuje a rozvíjí poznatky z předmětu Didaktika matematiky 3, který je v učebním plánu zařazen paralelně.

Předpoklady
nespecifikováno

Hodnoticí metody a kritéria
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • Bertrand, Y. (1998). Soudobé teorie vzdělávání. Praha: Portál.
  • CAMPBELL, JAMES, R. (2001). Jak rozvíjet nadání vašich dětí. Praha: Portál.
  • Dočkal, V. (2005). Zaměřeno na talenty aneb Nadání má každý. Praha: Nakladatelství Lidové noviny.
  • Freudenthal, H. (1973). Mathematics as an Educational Task.
  • Krygowska, Z. (1977). Zarys dydaktyki matematyki 1.-3.. Warzsawa: Wpis.
  • MÜLLER, O. a kol. (2001). Dítě se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné škole.. Olomouc.
  • Novák, B. (2014). Aktuální otázky matematickéh vyučování v sekundární škole. Olomouc: UP.
  • Polya, G. (1945). How to solve it. Princeton University Press.
  • Siwek, H. (2005). Dydaktyka matematyki: Teoria i zastosowania w matematyce szkolnej. WSIP, Warszawa.
  • Spagnolo, F., Čižmár, J. (2003). Komunikácia v matematike na strednej skole. MU Brno.
  • ZELINKOVÁ, O. (2003). Poruchy učení.. Praha: Portál.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr